Jouw virtual assistant voor een stressvrije werkdag
Administratieve en secretariële
ondersteuning op maat
Administratieve en secretariële ondersteuning op maat



Hoe het begon
Begin 2020 besloot ik mijn carrière een nieuwe richting te geven. Na jaren met plezier in loondienst te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om me te focussen op een wens die ik al langer koesterde: werk doen waarbij ik écht iets kan betekenen voor anderen. Met een sterke basis in administratief werk en een passie voor het ondersteunen van mensen, besloot ik zelfstandig aan de slag te gaan. Ik volgde een opleiding tot budgetcoach waar ik waardevolle kennis en vaardigheden heb opgedaan die ik nu dagelijks inzet als administratief virtual assistant. Daarna specialiseerde ik me in nabestaandenzorg, een vakgebied waarin ik mijn organisatorische ervaring en mijn persoonlijke betrokkenheid goed kan combineren.
Hoe het is geworden
Inmiddels ondersteun ik zzp'ers en het mkb door hun administratie en secretariële taken uit handen te nemen. Daarnaast help ik als nabestaandenbegeleider particulieren en organisaties in periodes van verlies en rouw. Dit werk is niet alleen een beroep, maar ook een missie die dicht bij mijn hart ligt.
Mijn inspiratie komt voort uit persoonlijke ervaringen. Het verlies van mijn jongere zusje in 2017 heeft me diep geraakt. Zij heeft me altijd gemotiveerd om het beste uit mezelf te halen en was ervan overtuigd dat ik meer kon dan ik op dat moment deed. Ze had gelijk, weet ik nu. Zij zal altijd mijn inspirator blijven. Met haar gedachtengoed in mijn hoofd heb ik deze stap in mijn carrière gezet en doe ik nu weer iets waar ik echt blij van word. Ik ben trots op waar ik nu sta en kijk ernaar uit om mijn expertise in te zetten. Want je hoeft het niet alleen te doen.
Martine Mell
Hoe het begon
Begin 2020 besloot ik mijn carrière een nieuwe richting te geven. Na jaren met plezier in loondienst te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om me te focussen op een wens die ik al langer koesterde: werk doen waarbij ik écht iets kan betekenen voor anderen. Met een sterke basis in administratief werk en een passie voor het ondersteunen van mensen, besloot ik zelfstandig aan de slag te gaan. Ik volgde een opleiding tot budgetcoach waar ik waardevolle kennis en vaardigheden heb opgedaan die ik nu dagelijks inzet als administratief virtual assistant. Daarna specialiseerde ik me in nabestaandenzorg, een vakgebied waarin ik mijn organisatorische ervaring en mijn persoonlijke betrokkenheid goed kan combineren.
"Het leven is mooi als je weet hoe het te zien” - Mariska Mell
Hoe het is geworden
Inmiddels ondersteun ik zzp'ers en het mkb door hun administratie en secretariële taken uit handen te nemen. Daarnaast help ik als nabestaandenbegeleider particulieren en organisaties in periodes van verlies en rouw. Dit werk is niet alleen een beroep, maar ook een missie die dicht bij mijn hart ligt.
Mijn inspiratie komt voort uit persoonlijke ervaringen. Het verlies van mijn jongere zusje in 2017 heeft me diep geraakt. Zij heeft me altijd gemotiveerd om het beste uit mezelf te halen en was ervan overtuigd dat ik meer kon dan ik op dat moment deed. Ze had gelijk, weet ik nu. Zij zal altijd mijn inspirator blijven. Met haar gedachtengoed in mijn hoofd heb ik deze stap in mijn carrière gezet en doe ik nu weer iets waar ik echt blij van word. Ik ben trots op waar ik nu sta en kijk ernaar uit om mijn expertise in te zetten. Want je hoeft het niet alleen te doen.
Martine Mell
In het kort
Martine Mell, 54 jaar
Een zoon van 26 en een dochter van 23
Ervaring met AD(H)D, HSP, verlies en rouw,
echtscheiding & ontslag
Mariska Mell
1975 - 2017


Hoe het begon
Begin 2020 besloot ik mijn carrière een nieuwe richting te geven. Na jaren met plezier in loondienst te hebben gewerkt, kreeg ik de kans om me te focussen op een wens die ik al langer koesterde: werk doen waarbij ik écht iets kan betekenen voor anderen. Met een sterke basis in administratief werk en een passie voor het ondersteunen van mensen, besloot ik zelfstandig aan de slag te gaan. Ik volgde een opleiding tot budgetcoach waar ik waardevolle kennis en vaardigheden heb opgedaan die ik nu dagelijks inzet als administratief virtual assistant. Daarna specialiseerde ik me in nabestaandenzorg, een vakgebied waarin ik mijn organisatorische ervaring en mijn persoonlijke betrokkenheid goed kan combineren.
Hoe het is geworden
Inmiddels ondersteun ik zzp'ers en het mkb door hun administratie en secretariële taken uit handen te nemen. Daarnaast help ik als nabestaandenbegeleider particulieren en organisaties in periodes van verlies en rouw. Dit werk is niet alleen een beroep, maar ook een missie die dicht bij mijn hart ligt.
Mijn inspiratie komt voort uit persoonlijke ervaringen. Het verlies van mijn jongere zusje in 2017 heeft me diep geraakt. Zij heeft me altijd gemotiveerd om het beste uit mezelf te halen en was ervan overtuigd dat ik meer kon dan ik op dat moment deed. Ze had gelijk, weet ik nu. Zij zal altijd mijn inspirator blijven. Met haar gedachtengoed in mijn hoofd heb ik deze stap in mijn carrière gezet en doe ik nu weer iets waar ik echt blij van word. Ik ben trots op waar ik nu sta en kijk ernaar uit om mijn expertise in te zetten. Want je hoeft het niet alleen te doen.
Martine Mell
Meer informatie